Nyt link

21. maj 2009 at 2:40 pm Skriv en kommentar

Jeg har tilføjet et nyt link – til Voice of San Diego.org – i links i kolofonen ude i højre side.

Voice of San Diego er et nyhedssite, der primært dækker lokale nyheder.
Ifølge Jakob Elkær/Journalisten har Voice of San Diego “ved flere lejligheder sat dagsordenen i lokalsamfundet via undersøgende journalistik med fokus på blandt andet rådhuset, boligområdet og uddannelse“.

Initiativet er primært støttet af lokale kræfter i form af donationer – samt nogle få reklamer. Og hvor er det dog en lise med et nyhedssite, der ikke er pladret til i reklamer!

På bloggen kommer næste indlæg i morgen.
Her handler det om fremstilling, dvs. research samt selve den journalistiske produktion. Dette er anden del af serien om, hvordan man kan og bør bedrive kritisk journalistik.

Reklamer

Entry filed under: Uncategorized.

Hvordan kritisk journalistik kan og bør bedrives… Hvordan kritisk journalistik kan og bør bedrives II

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nalle Kirkvåg

Nalle Kirkvåg

Journalist, cand.comm. Og BA i pædagogik + BA i psykologi.

Ekstern lektor på Københavns Universitet, projektudvikler og kommentator. Er ekspert i kritisk journalistik, medier og presse.

Har som journalist bl.a. arbejdet for DR (P1 & P4), Nat & Dag, Jyllands-Posten, XFM og Tjeck Magasine.

maj 2009
M T O T F L S
« apr   jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blogs I Follow


Bom & Bjerkes blog

- på opdagelse uden autopilot

%d bloggers like this: